Var finns min tenfold knit, och lite tips på andra märken än Odd Molly!

Har länge letat efter en tenfold knit i mörkblått, helst i bomull, men utan text på ryggen. Behöver vanligtvi en 1:a, men i vårens så behöver jag en 0:a för nu har de blivit så stora. Har letat på tradera och på Blocket, men ingen vill sälja det jag vill ha. Vågar föresten knappt köpa en i ull på tradera längre eftersom så många kopior är i omlopp. Har någon en att sälja så skicka ett mail till mig: johanna(a)ovedskloster.com



Så till lite tips utanför Odd molly sfären

Har redan tipsat om det danska märket Cream som bland annat gör toppenbra underklänningar, men ska nu också passa på att berätta att jag inhandlat från ett annat danskt märke Container, som också är fantastiskt sött och välarbetat, men till bra priser. Köpte i förra veckan en vårkappa med knytskärp och volanger. Supersnygg! Både Cream och Container säljs i Lund hos Z.A.K på Klostergatan. En mycket trevlig butik med kläder, heminredning och smycken. Jag har framförallt handlat smycken där tidigare för de säljer mina absoluta favoriter från Ko-Ko-no. Har många, men vill alltid ha fler!



Hittade föresten också kläder! inte tofflor, från Calou hos Z.A.K. Supersöta spetstunikor som de precis fått in. Tydligen ska Calou försöka sig på kläder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0