Vad jag köpte i Hörby med 50% rabatt...

Som jag redan skrivit så var jag igår i Hörby och inventerade deras butik för att se vad som fanns kvar till sänkta priser. Funderade mycket på om jag skulle satsa på en x-stich, men kunde inte bestämma mig. Hade den varit på 50% hade jag slagit till direkt, men 30% räckte inte riktigt nu när jag köpt både tenfold och grandmas. Något litet fick iallafall följa med hem...

Köpte dels ett ursnyggt armband i svart läder från Ko Ko-No där man kan hänga berlocker. Jag har massor av berlocker från både Thomas Sabo och Ko-ko-no och gillar att byta plats på dem. Men naturligtvis kunde jag inte stoppa där utan en lite Odd Molly var naturligtvis tvunget att följa med, och det blev ganska otippat Freedom Scarf i lila och beige. 499:- tyckte jag var ett vettigare pris än 999:- som det egentligen skulle vara.

fullsize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0