Så nöjd med min Grandmas Coat! Så synd att rabatten på Idyll kom efter mitt köp, men sånt är livet.


Har nu haft på mig min grandmas och visst är den snygg. Passar faktiskt till det mesta. Och så snygg med min scarf scarf i Royal från hösten...

Såg igår kväll att en av mina Odd Molly favoritaffärer Idyll Interiör i Hörby nu säljer ut allt till rabatterade priser. Naturligtvis kunde jag sparat en slant på min Grandmas om jag vetat det, men antar att sånt är livet. Har kastat iväg ett mail för att se om hon har några kettle coats eller x-stich kvar i stl 1. Borde naturligtvis frågat om tenfold också...

Idag är jag hemma med sjuka barn igen. Kunde dock inte boka om några av mina möten med elever och tog med mig barnen dit. Trodde det skulle haverera direkt men inte alls. Gick faktiskt riktigt bra. Tänk vad de kan förvåna en ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0