Mina PompDeLux har anlänt! Så fint!

Igår hämtade jag mitt jättestora paket från PompDeLux. Massor av kläder till min ettåring hade jag köpt. När jag köper från ett nytt märke är jag alltid lite orolig, man vet aldrig riktigt vad man ska få. Men oj vad bra det blev! Så fint, så bra kvalité och så arbetat. Till så låga priser...

Ettåringen ville inte riktigt samarbeta när jag skulle ta bilder men en liten lyckades min man få till innan hon stampade iväg till dagis idag.

För er som funderar på att beställa kan jag säga att jag köpte stl 86 i tunikor och tröjor och det passar perfekt nu. I byxor köpte jag bara stl 80, och det var tur för de var ganska långa och stora i midjan. om jag beställer mer kommer jag att ta en större storlek i tunikor för det skadar inte´om de är lite längre så det även fungerar bara med tights.

Håll till godo med en bild på avig ettåring:





Kommentarer
Postat av: Dr Molly

vad kul! Skulle jättegärna se dom live!! KRAM

2010-03-30 @ 17:45:55
URL: http://doktormolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0