Min favoritväska i hela världen!

Jag har precis kommit hem från London. Första gången jag var där när pundet faktiskt inte var så fantastiskt dyrt. Det mesta kändes riktigt billigt. Köpte ett par skor från Clarks till halva priset mot vad de kostar på Nova. Ett riktigt fynd!



Dock uppstod ett problem. Min favoritväska i hela världen var ju plötsligt nästan åtkomlig i pris! 595 £, var ju nästan gratis. Nä, det är det ju aldrig. Sextusen kornor är massor av pengar och trots mitt habegär så kunde jag inte förmå mig att köpa den. Nu ångrar jag mig, men tror ändå att det var rätt beslut. Ska dock börja spara istället, så att jag nästa gånga kan köpa Mulberry Bayswater i Oak utan dåligt samvete. På jobbet skulle de tycka att jag var helt galen, men jag kan väl lika gärna spara till en väska som till en dyr klocka eller en sportbil, eller?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0