Jag har inventerat på Idyll Interiör i Hörby-ganska mycket kvar!

Tog en tur till söta Miriam på Idyll Interiör i Hörby. Hon rear nu ut allt i butiken eftersom hon planerar att öppna butik i Stockholm. Det innebär sänkta priser på många av mina favoritmärken som Odd Molly, Branting och UGG, men också på Triwa och Ko-ko-no.

Skulle säga att det mesta har en rabatt på 30% men en del även 50%. Tror allt från Branting och allt Odd Molly från äldre kollektioner var på 50%. Vårnytt från Odd Molly var just nu på 30%.

Ska försöka mig på en liten inventering av vad jag såg i butiken. Har naturligtvis inte kollat allt, och telefonen ringde oavbrutet i butiken, så lagret har säkert ändrats sedan jag gick, men jag ska göra mitt bästa.

Kvar fanns:

Grandmas Coat i Almost black stl 0 och någon till.
4 continent x-stich i vitt och i ljusblått. Fanns kvar i alla storlekar!
Bronte shirt i många storlekar, fanns i vitt, blått och rosa
Ganska mycket från pre-spring....
Livingloving dress i rött och blått, många kvar
Appeteaser dress, någon enstaka
Alchemistry s/s i chalk, vitt och någon färg till
Svarta strumpor (1par)
Torgvantar i många modeller
Triwa-klockor i massor av färger, dock inte grått som jag var ute efter

Nu kommer jag inte ihåg mer, men om ni undrar något så är det bara att fråga.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!



Ringde till butiken angående ett plagg från Branting från vårkollektionen och de sa i butiken att det var 30% på den...såg att du hade skrivit att de hade allt från Branting för 50% och jag förstår att det inte är lätt att komma ihåg alla procentsatser och priser på allt...men vet du om det kan vara så att det är 30% på allt när man ringer dit men inte om man kommer till butiken? Bara en liten fundering från mig...

2010-03-24 @ 13:09:49
Postat av: Lundamamma

Jag vet att jag stod och drog i en tunika från Branting som det var halva priset på. Den var svart så den kan ha varit från vinterns kollektion. Av vårens Branting saker var det en del kvar, och jag trodde verkligen att det var 50% på det också, men kanske hade jag fel. Vet dock sedan tidigare att ibland är det billigare i denna butik än vad samma butik erbjuder på nätet.

Hoppas svaret hjälpte lite.

2010-03-24 @ 13:35:11
URL: http://lundamamma.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack för ditt svar!!

Kan säkert vara så att de har 30% på vårens...

Funderar på en sommarkjol o det är ju bra med 30% på sommarkläder!!

:)

2010-03-25 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0