Jag har hittat bästa underklänningen!!

Eftersom jag just nu är inne på underkjolar och underklänningar så måste jag bara tipsa om den absolut snyggaste just nu. Väldigt mycket Odd Molly men till ett mycket bättre pris, 349:-

Det jag hittat är Mitzy underdress från Cream, och om jag inte minns fel finns den i grått, creme och vitt. Supersnygg både uppe och ner, och så lång att den sticker ut under klänningar och kjolar.

Jag har köpt min på Hemma hos Embla i Lund, men jag vet att den finns hos Karlbjer på nätet också.


Kommentarer
Postat av: Dr Molly

ha ha den var jag typ en sekund från att klicka hem från Karlbjer igår! Superfin!

2010-03-04 @ 14:20:08
URL: http://www.doktormolly.blogspot.com
Postat av: CLE

Precis, exaktemente en sådan vill jag ha å har kikat efter - enligt min mening minst lika snygg som OM men så mycket billigare.

Det är bara ett fel, har letat runt bland webbutikerna och oavsett färg verkar den bara finnas kvar i XS eller S :(



/Carina

2010-03-05 @ 23:33:37
URL: http://fredagsmail.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0