Hur ska man få till det på Tradera?



Har på ganska kort tid förlorat flera auktioner på Tradera som jag egentligen ville vinna oavsett pris. Tycker att jag har försökt det mesta för att vinna men ändå bjuder galet många på slutet och vips tog tiden slut och jag förlorade köpet. Jag förstår att jag kan lägga ett jättehögt bud och sedan vänta, och det tycker jag att jag försökt men tydligen inte tillräckligt högt. Och framförallt är jag trött på att så många gör precis som jag själv och väntar in i det sista med att lägga sina bud... :)

I helgen förlorade jag en x-stich som Dr Molly sålde, och en tyllunderkjol i royal från Indiska. Ja, jag har iallafall pengarna kvar så nu kan jag väl handla något annat istället. Men om någon har smarta tips på hur man får till det på tradera utan att det ska bli superdyrt så dela gärna med er.

Väntar fortfarande på mina PompDeLux-kläder...

Kommentarer
Postat av: Dr Molly

ja det var så himla oturligt. Och ni var tydligen tre som budade sent för en annan tjej har också hört av sig och sa att hon var superintresserad men precis missade den... men det ligger tydligen en ute till köp nu men den kanske redan är borta?? KRAM

2010-03-29 @ 20:26:26
URL: http://doktormolly.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Då var vi flera som var intresserade!! Jag försökte också lägga bud på x-stichen under auktionens slutminut, men någonting strulade, så mitt bud kom aldrig igenom. :( Visst är det trist att förlora en auktion man verkligen vill vinna, men sådana är ju spelets regler! -:) Förhoppningsvis har du bättre lycka nästa gång! Lycka till med traderandet framöver!!

2010-03-29 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0