Borgeby får in sommarens Odd Molly under fredagen!

För oss skåningar som inte ska på Odd Molly träff i helgen så kan jag tipsa om att Borgeby Kids & Friends nu mailat ut att de bör plocka upp sommarens Odd Molly kollektion under fredagen. Vet av erfarenhet att det brukar ta lite tid för dem att få upp allt, men på lördag bör det vara uppe. Om jag får lite egentid idag eller imorgon så ska jag ta en tur dit och inventera vad de tagit in.

Solen skiner och det är just nu 17grader i vår pyttelilla trädgård. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Dr Molly

NEJ vad synd att du inte vann den! Hade ju varit så lätt att leverera(-; Men den gör verkligen ont att sälja och jag ångrar mig lite... SÅ kanske bra att jag inte behöver se den på någon annan och påminnas om den (-; Kram

2010-03-28 @ 22:02:21
URL: http://doktormolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0