Äntligen har mina Mollisar hittat hem!

Nu var det då äntligen dags för mig att komma loss och handla lite nya mollisar. Jag har otroligt svårt att bestämma mig för vad jag ska köpa, men med lite hjälp från min man kunde jag igår ta några vettiga beslut. Det som är skönt med att vänta är att man ser pengarna växa på kontot, men samtidigt få jag lite ångest när de sen flyger ut igen. Spara har egentligen aldrig varit min grej, men lite trevligt är det allt.

Jaha, vad var det då som fick följa med hem? Jo, Grandmas Coat i Almost black, och en Tenfold knit från hösten i mörkblå ull. Vad gäller färgen på Grandmas så har jag våndats mycket, men nu kommit fram till att den svarta är den jag kommer att använda mest under hela året, och även om det är en lite trist färg så är den så snygg på. Hade budgeten tillåtit hade jag nog skaffat en i dark pink också...

Tenfold knit från hösten var det lite oväntade köpet. Ville egentligen köpa en från vårkollektionen, men det kom ju ingen blå, och jag kunde inte riktigt försonas med den i svart. Tycket också att de var lite större än innan, och att den i ull satt bättre på mig. Handlade på Borgeby Kids and Friends och de var snälla nog att dra av 20% på min tenfold, så nu kändes det nästan som att köpa en på Tradera.

Förövrigt magsjuka på dagis så jag ser framemot en vecka med mycket vab!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0