Kom till Övedskloster!



Nu är första cafédagen till ändå. Oj, vad trött jag är! Har bakat över 100 kanelbullar och serverat minst det dubbla antalet kaffekoppar på vårt Café Kloster på Övedskloster utanför Sjöbo.

Dagens meny har bestått av:

Kaffe/ Te
Kanelbullar
Kärleksmums
Morotskaka
Schackrutor
Syltkakor
Havrecookies
Cocostoppar

Vi tar 15 kr för en kopp kaffe/te, 15 kr för större kakor, och 5kr för småkakorna. Smörgåsar har vi förresten också haft...

Så många trevliga människor som passerat för att fika och titta på konst! Så har du inget för dig, eller är på väg ut till Österlen, så kom förbi oss under lördagen eller söndagen. Vi öppnar vid 11, och stänger någon gång efter 15.

Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hade jag bott i närheten had vi kommit direkt och tagit en fika!



Kram MiA

2010-04-03 @ 08:54:16
URL: http://vaniljochsocker.blogspot.com
Postat av: Sannibus - Isako

ohh vad mysigt! Hade jag varit "hemma" hade jag absolut kikat förbi!

2010-04-03 @ 10:28:22
URL: http://www.sannibus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0