Nu har jag mailat Odd Molly om kvalitetsproblemen!
Skrev så här:
Hej
Jag är en trogen Odd Molly kund som älskar det mesta ni gör. Nu börjar jag dock bli oroad över vad som hänt med kvalitén på årets kollektion. Köpte en T88 smock vid höstsläppet och redan innan användning släppte sidenbandet i ryggen. Har försökt laga det, men det blir inte snyggt och tog då kontakt med återförsäljaren som lovar att en sömmerska ska åtgärda felet. När man surfar runt på olika Odd Molly bloggar förstår man att detta inte är en enskild händelse utan att ganska stora problem finns i kvalitén med både sidenband och sömmar. Jag är intresserad av hur ni resonerar kring detta eftersom jag hoppas att ni fått kännedom om reklamationerna? Var på väg att åka och handla en ny Tenfold knit, men känner mig väldigt osäker nu när det skrivs om noppighet och slarvigt sydda sömmar.
Läs gärna här om ni inte känner till diskussionerna bland era kunder: http://mollyflickan.blogspot.com/2009/09/ar-det-bara-jag-som-upplever-det-som.html
Nu väntar jag med spänning.
Hej,
Läste ditt inlägg och blev lite nyfiken om du fått något svar från Odd Molly ännu?
Har precis hittat hit. Hoppas du kommer fortsätta blogga.
Tabby
Kolla in denna Odd Molly Blogg! Det är ett måste =)
http://oddmollylovesyou.blogg.se/