Herregud, har det gått fyra månader?

Var inne på en annan blogg idag som jag brukar läsa regelbundet. Upptäckte att jag fanns bland hennes favoritbloggar, men, skäms på mig, såg att jag inte uppdaterat på över 4 månader. Tiden bara rusar iväg! Olivia som nyss var nyfödd håller på att lära sig gå, Otto har fått lösa tänder och Jakob har vuxit en decimeter.

Jag har precis gått av min föräldraledighet och Hans går på efter sin semester i juli. Men för att för en gångs skull slippa resa under ett skollov så tjuvstartade vi sommaren genom att resa allihop till Kreta i början av juni. Vår första resa till barnfamiljernas paradis Sunwing resort. Ungarna älskade det, och poolerna och stranden var fantastiska. Men tänk er ljudvolymen i matsalen när 600 familjer ska äta samtidigt... Det är verkligen inget för en romantiskt get away, men för oss kunde det knappast varit bättre, och framförallt enklare.

Just nu har vi alla semester och imorgon ska vi bege oss till Stockholm på en spontansemester. Wasamuseet och Skansen är det vi sagt att vi ska besöka, men vi får väl se var det slutar. Är det något man fått lära sig den hårda vägen så är det att när man gör planer med barn så blir det aldrig som man tänlt sig. Inte heller blir det någonsin lugnare än vad man tänkt sig...

Maken ser fram emot att få träffa lillebror i huvudstaden, men jag har också ett hemligt mål: Odd Molly Concept Store! Måste dock komma på ett sätt att slippa shoppa med tre småbarn i hasorna. Pre-fall är precis släppt och med lite tur finns något kvar som jag inte hittat i Skåne. Tycker dock att priserna blivit lite väl höga, får väl hoppas att det finns något i höstkollektionen som inte skinnar en helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0