Dessa Odd Mollysar tror jag att jag tänker prova...

                                                                                                                                                                                     Finns i färgen dark blue - klicka för ännu större bild...fullsize  fullsize  

Verkar snygga. Lite tveksam till velourrocken...Ett plagg kanske man kan unna sig. Tyvärr blir det nog inte jackan för den verkar inte riktigt praktisk för en föräldraledig mamma.


Och dessa tycker jag är riktigt fula, men man vet ju aldrig hur de ser ut på.

Odd Molly Cobblestone blousefullsize

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ännu ett Mollyfan ser jag! :-)

Velouren är jag inte heller mycket för - den var inget snygg på tycker jag.

Annars har vi nästan samma smak!

Kika gärna in hos mig!!!

/Ewa

2009-03-12 @ 14:47:35
URL: http://saraconnemara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0