Tror att jag bestämt mig för vilken jacka jag ska köpa till våren, några kommentarer?

Efter mycket om och men har jag tänkt mig att beställa en ny Barbour-jacka från England. Vill egentligen ha en modell som heter Amelia men den finns inte i min storlek så det får nog bli en International istället. Någon som tycker något i frågan? Gillar oljerockarna eftersom de är perfekta i Skåne när det regnar så mycket och det går aldrig sönder. Gillar dock inte de svenska priserna. Ska beställa från: http://www.countryattire.com/

Barbour Ladies Amelia Wax Jacket - Rustic L1517  Barbour Ladies International Jacket - NEW -  Black L1925

Den bruna är en Amelia och den svarta en International

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej, Funderar på en BArbour. Köpte du någon via nätäbutiken du anger ovan? Funkade det?



Mvh Victoria

2010-10-09 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0